.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مستاجران موقوفات برای پرداخت اجاره معوقه اقدام کنند

شمال نیوز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: همه مستاجران موقوفات باید نسبت به پرداخت اجارات معوقه اقدام کنند تا اجرای نیات واقفان به درستی انجام شود.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده در گفت‌وگو با روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مازندران ، با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ وقف در جامعه، گفت: اگر فرهنگ وقف را در جامعه گسترش دهیم بی‌شک گامی بزرگ برای شرایط زندگی مناسب اقشار آسیب‌پذیر جامعه برداشته‌ایم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران ترویج فرهنگ وقف در جامعه را یک عمل صالح دانست و گفت: ترویج فرهنگ وقف می‌تواند برای رفع مشکلات جامعه مفید واقع شود.
علیزاده به دریافت مطالبات این اداره‌کل از افراد حقوقی و حقیقی در زمینه وقف اشاره کرد و عنوان داشت: همه مستاجران موقوفات باید نسبت به پرداخت اجاره معوقه اقدام کنند تا اجرای نیات واقفان به درستی انجام شود.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی، گفت: برای تحقق این امر نیازمند بسترسازی و توجه ویژه نهادهای دولتی و غیردولتی برای ساخت‌وساز پروژه‌های امامزادگان و حضور مردم به ویژه جوانان در این اماکن هستیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به جایگاه ویژه وقف در اسلام، قرآن و نزد ائمه معصومین(ع) اشاره کرد و گفت: نیت واقف دارای اجر و پاداش بزرگ و خدمت به وقف و موقوفات نیز دارای ثواب است.
علیزاده تصریح کرد: عمل به وقف و موقوفات دارای حساسیت بالایی است.
وی با اشاره به حساسیت بالای اجرای نیت واقفان، گفت: کسانی که به هر صورتی با وقف سر و کار دارند یا متولی موقوفه هستند، باید نهایت دقت را داشته باشند تا حقوق موقوفات پایمال نشود.
علیزاده اظهار داشت: اگر حقوق موقوفه پرداخت نشود، معنویت انسان کم می‌شود و اگر حق و حقوق موقوفات پرداخت شود، معنویت در زندگی چند برابر می‌شود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 مهر 1392
آدم یاد میدان شهدا ساری می اندازه که به جای گل سنگ کاشتن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.